9 Kasım 2014

Kabe Yolları Abdurrahman Önül İlahisi Videosuyla İzleyerek Dinle

 Abdurrahman Önül karışık ilahi listesinden kabe yolları ilahisini video ile izleyerek dinle..

Umrumdan çıktım yürüdüm
Mum oldum sızdım eridim
Şükür hakk’a yüzler sürdüm
Güzeldir kâbe yolları

Ay doğarken çıktım yola
Sâlavatlar verdim dile
Gel gidelim cümle vile
Güzeldir kâbe yolları

Minada kurulur pazar
Hacılar armağan düzer
Melekler sevabın yazar
Güzeldir kâbe yolları

Ay doğarken çıktım yola
Sâlavatlar verdim dile
Gel gidelim cümle vile
Güzeldir kâbe yolları

Kabenin etrafı dağlar
Nidar görmüş sular çağlar
Aşık yunus anar ağlar
Güzeldir kâbe yolları

Ay doğarken çıktım yola
Sâlavatlar verdim dile
Gel gidelim cümle vile
Güzeldir kâbe yolları

Kabe Yolları Abdurrahman Önül İlahisi Videosuyla İzleyerek Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder