10 Kasım 2014

Abdurrahman Önül Gittim Menzil Köyüne İlahisini Youtube Video İle Dinle

 Gittim Menzil köyüne adındaki Abdurrahman Önül ilahisinin sözleri aşağıda sunulmuştur, ilahiyi ayrıca sayfamızda youtube videoyle dinleyebilirsiniz..

Gittim menzil köyüne köylerin en güzeli
Bakamadım Allahım ormanmış dört köşesi
Huzurunda benide kendine yaptı mevlam
dünyadan almadığı aşkıda aldı murat

Bu ne güzel köy böyle kim bu köyün eseri
Allahın Dostu yari abdulbaki serveri
Huzurunda benide kendine yaptı mevlam
dünyadan almadığı aşkıda aldı murat

Ne mutlu çorbasından içiyor soküleri
Geli müslüman kardeş elimden aldı beni
Huzurunda benide kendine yaptı mevlam
dünyadan almadığı aşkıda aldı murat

Aklım başımdan gitti görünce sudan seni
Aşkın gömlek ben ateş yaktı bütün bedeni
Huzurunda benide kendine yaptı mevlam
dünyadan almadığı aşkıda aldı murat

Hey resulün torunu seni örnek alacak
senin nasihatınla mevlaya kavuşacak
Huzurunda benide kendine yaptı mevlam
dünyadan almadığı aşkıda aldı murat

Huzurunda benide kendine yaptı mevlam
dünyadan almadığı aşkıda aldı murat.

Abdurrahman Önül Gittim Menzil Köyüne İlahisini Youtube Video İle Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder