3 Aralık 2014

Sedat Uçan Annem İlahisini Bedava Dinle

     Anne üzerine yazılmış güzel bir ilahi olan Sedat Uçan tarafından seslendirilen Annem ilahisini sayfamızda bedava dinle. Görülen bir rüyada annenin aranıpta bulunamaması ile zindan olan dünyanın acısının daha fazla olduğu belirtilmekte fakat ilahi sözleri sonuna kadar okunduğunda rüya ve gerçek sınırının birbirinden tam ayrılmadığı gözlenmektedir Acaba bu söylenen sözler görülen rüya içinmi yoksa geçek hayat içinmidir. Sizlerde yorumlar ile bunu belirtirseniz seviniriz..


Dün rüya gördüm annem,
Nerelerdeydin annem ?
Aradım seni annem,
Bulamadım ben.

Ağladım sensiz,
Zindan dünyada.
Ağladım annem.

Senin yavrundum annem,
Gözbebeğindim annem,
Artık değil ki annem,
Yoksun yanımda.

Ağladım sensiz,
Zindan dünyada.
Ağladım annem.

Sedat Uçan Annem İlahisini Bedava Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder