28 Aralık 2015

İlyas Yalçıntaş-Nefes Şarkısını Dinle

İlyas Yalçıntaş-Nefes

İlyas Yalçıntaş'ın, Aşk Adam Seçiyor albümünde yer alan "Nefes" isimli şarkısının, video klibini online izleyebilirsiniz. Ayrıca,İlyas Yalçıntaş'ın nefes şarkı sözlerinide aşagıda bulabilirsiniz.


İlyas Yalçıntaş Nefes Şarkı Sözü:

Kelebek kadar ömrümüz var
Sevmek lazım, hemen başlayalım
Kaybedecek daha neyimiz var
Aşk için ne gerekiyorsa hepsi bende var
Nefes bile almadan seviyorum seni
Nefes xsarkisozleri.com
Sarmaşıklar gibi sardın kalbimi
Değiştirdin kanımı koydun zehrini
Örümcek gibi ördün zihnimi
Düşündükce daha çok isterim seni
İlyas xsarkisozleri.com sözü
Nefes bile almadan seviyorum seni
İçimde dolaşan alkol gibi
Sana gitgide sarhoş oluyorum
Ruhumu kaybetmiş gibi
Sadece senin için yaşıyorum
Nefes bile almadan seviyorum seni


İlyas Yalçıntaş-Nefes Şarkısını Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder