3 Ocak 2016

Ahmet Aslan Geberiyorum 2016 Özgün Müzik Şarkısı Dinle & Sözleri

Ahmet Aslan'ın son albümünde bulunan ve dinlendikçe dinlenen özgün müzik şarkısı "Geberiyorum"u videosu ile dinle. Bu şarkı Nazım Hikmet'in şiirinden oluşturulmuştur. Bu şiiri yani şarkının sözleri de aşağıda sunulmuştur...

Ahmet Aslan Geberiyorum

Ahmet Aslan Geberiyorum şarkı sözleri:

Geçip gitmiş günler gelin
Rakı için sarhoş olun
Islıkla bir şeyler çalın
Geberiyorum kederden

İlerdeki güzel günler
Beni görmeyecek onlar
Bari selam yollasınlar
Geberiyorum kederden

Başladığım bugünkü gün
Yarıda kalabilirsin
Geceye varmadan yahut
Çok büyük olabilirsin

İlerdeki güzel günler
Beni görmeyecek onlar
Bari selam yollasınlar
Geberiyorum kederden

Ahmet Aslan Geberiyorum 2016 Özgün Müzik Şarkısı Dinle & Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder