3 Ocak 2016

SONER ARICA-SAKLI ŞARKISINI DİNLE-ŞARKI SÖZLERİ

Pop müziğin sevilen ismi Soner Arıca, söz ve müziği kendisine ait olan "Saklı" isimli yeni single’ıyla müzikseverlerle buluşuyor.
Yeni yılın ilk single’ı olarak 01.01.2016 tarihinde dijital platformlarda yerini alan “Saklı” şarkısı iki versiyon olarak hazırlandı.
Romantik şarkılarıyla her zaman iddialı olan Soner Arıca, “Saklı” için; “Müzikseverlerin duygu dünyalarına temas ederek, kısa sürede klasikleri arasında ki yerini alacak” dedi.

Soner Arıca Saklı Şarkısı

Soner Arıca Saklı Şarkı Sözleri:
Çok zamansız gitti
Çok zamansız
Çok sancılı bitti
Kalp dermansız
Dayanacak gücüm yok olanlara
Kaldım sanki ıssız yapayalnız
Bugün bütün şarkılar
Benim için çalsın
Yoruldum benim yerime
Dünya ağlasın
Gelmesin geri isterse
Aramasın sormasın
Ben unutmam
Kalbinde saklı kalsın

SONER ARICA-SAKLI ŞARKISINI DİNLE-ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

1 Yorum :

  1. Soner Arıca şarkıları çok güzel, sitenizi de çok beğendim, daha çok şarkı olsa sayfalarınızda daha fazla zaman geçirebiliriz... İyi günler.

    YanıtlaSil