24 Ekim 2016

Sancak 2016 2017 Albümü Yağmur Şarkıları Sözü

Sancak Yağmur isimli albümü şarkıları ve şarkı sözleri albüm yayınlandığında sayfamızdaki yerini alacak. 2016 yılı sonuna doğru yayınlanacağından 2017 albümü diyebileceğimiz bu yeni albümde 6 yeni şarkının olduğu belirtilmekte. Albümle ilgili yeni bilgiler geldikte sayfamızı güncelleyeceğiz...

Sancak Yağmur albümü şarkıları dinle

Sancak  Yağmur Şarkı Sözleri

Bana bu sözleri yazdıran o kadın kimdi?
Geceleri yağmura nispet olan o gözyaşları dindi.
İnanır mısın bir evim bile var, bir düzenim de şimdi.
Ve acı olan da; odalarıma başka kokular sindi.

İçimi söndüren yağmur, gözyaşımı bastıran yağmur.
Her gece sesimi duyan yağmur, bana direndi aniden.
Birisi uyudu göğsümde, hiç ölmedim böyle ömrümde.
Sanki gözün hep üstümde.
Neden? Neden..

Kapı mı çalar mısın yüzün olsa.
Sana yer olur mu yastığımda?
Senin de kokun ne de olsa başkasındaydı.
Şu an seni unuturum gücüm olsa.
Birkaç damlasın yastığımda.
Ağlamaların ne de olsa başkasınaydı.

Sana yalanları söyleten o adam kimdi?
Geçemediğim sokaklarına döktüğüm yaşım dindi.
Sarılır mısın sokağın başında görsen beni şimdi?
En acı olan da; kollarıma başka kokular sindi.

İçimi söndüren yağmur, gözyaşımı bastıran yağmur.
Her gece sesimi duyan yağmur, bana direndi aniden.
Birisi uyudu göğsümde, hiç ölmedim böyle ömrümde.
Sanki gözün hep üstümde.
Neden? Neden..

Kapı mı çalar mısın yüzün olsa.
Sana yer olur mu yastığımda?
Senin de kokun ne de olsa başkasındaydı.
Şu an seni unuturum gücüm olsa.
Birkaç damlasın yastığımda.
Ağlamaların ne de olsa başkasınaydı.


Sancak 2016 2017 Albümü Yağmur Şarkıları Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder