6 Ekim 2016

Softune - Elimde Değil(2016) Şarkı Sözleri & Dinle

Softune  "Elimde Değil" şarkısı klibi El Roman Müzik etiketiyle yanınlandı. Şarkı çalındığında şarkının şarkı sözleri tanıdık geliyor ilk olarak bu şarkının eskiden Teoman tarafından seslendirildiği şeklinde anımsamıştık ama sonrasında baktığımızda bu güzel şarkının Rafet El Roman tarafından seslendirmiş olduğunu gördük. Bu şarkıya birazda değişik bir hava katarak okutan Softuna grubu sanırız ki zamanla izlenme sayısını hatırı sayılır bir şekilde arttıracaktır..

Softune - Elimde Değil
Softune - Elimde Değil şarkı sözleri
Gözlerin sözlerinden başka şeyler söylüyor
Git arlık gideceksen bu aşk burada biter
Sonu yoktu diyenler şimdi haklı çıktılar
Bizi çekemeyenler şimdi mutlu oldular
Sıkıldı ruhum haykırmak istiyorum
Ne olursa olsun ah gönlümde kalacaksın 
Elimde değil hala seviyorum
Elimde değil unutamıyorum
Elimde değil hala seviyorum
Elimde değil unutamıyorum 
Daraldı içim haykırmak istiyorum
Ne olursa olsun sevgilim kalacaksın
Aklım ermiyor affet nasıl bir hikaye bu
Daha dün sevgiliydik bugün iki yabancı
Sonu yoktu diyenler haklımı çıkacaktı?
Bizi çekemeyenler yoksa dostlarmı yaktı?
Sıkıldı ruhum haykırmak istiyorum
Ne olursa olsun ah gönlümde kalacaksın 
Elimde değil hala seviyorum
Elimde değil unutamıyorum
Elimde değil hala seviyorum
Elimde değil unutamıyorum
Daraldı içim haykırmak istiyorum
Ne olursa olsun sevgilim kalacaksın
Softune - Elimde Değil şarkısı dinle klibi izle
 

Softune - Elimde Değil(2016) Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder