14 Ekim 2016

Adem Tok - Yar Aşkına Tutun Beni Şarkı Sözleri & Dinle

Adem Tok - Yar Aşkına Tutun Beni şarkısı sazlı arabesk şarkılarından birisi. 2016 yılında klibi ile birlikte sunulan şarkının şarkı sözleri ve klibini sayfamızda bulabilirsiniz...

Adem Tok - Yar Aşkına Tutun Beni
Adem Tok - Yar Aşkına Tutun Beni

Adem Tok Yar aşkına tutun beni şarkısı şarkı sözleri
İki dağın arasında
Ceylan gezer deresinde
X2

Yüreğime cemre düştü
Gözüm kaldı birisinde
X2

(Nakarat kısmı burası)
O yar beni hergün görür
Görürde görmezden gelir
Gizli gizli yandığımı
Bilirde bilmezden gelir

Yar aşkına tutun beni
Ateşlere atın beni
küçükten künyemi düşün
bir çukura atın beni

Gem tutmaz gönül atımı
Salıverdim gün batımı
Kim netsin bağrına bassın
Benim gibi bir yetimi

(Nakarat)

Adem Tok - Yar Aşkına Tutun Beni Şarkı Şarkısı Dinle

Adem Tok - Yar Aşkına Tutun Beni Şarkı Sözleri & Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder