24 Ekim 2016

Gülay - Beni Verme Ellere Şarkısını Dinle - Şarkı Sözü

 Gülay - Beni Verme Ellere Şarkı Sözleri

Beni verme ellere al götür yüreğine.
Sakla gösterme kimseye.
Beni verme ellere al götür yüreğine.
Sakla gönderme bir yere.

Sarıl bana kal biraz öyle.
Dur biraz öyle sus biraz öyle.
Sarıl bana kal biraz öyle.
Dur biraz öyle sus biraz öyle.

Soluğun yerine beni al içine.
Verme geriye tut biraz öyle.
Soluğun yerine beni al içine.
Verme geriye kal biraz öyle.

Ah ne yangınlar delilikler içimde.
Öyle durma beklemek yerine.
Bir sevda türküsü sadece iki hece.
Bir bilmece gecelerce.
Bir bilmece saatlerce.

Sarıl bana kal biraz öyle.
Dur biraz öyle sus biraz öyle.
Sarıl bana kal biraz öyle.
Dur biraz öyle sus biraz öyle.
Dur biraz öyle sus biraz öyle.


Gülay - Beni Verme Ellere Şarkısını Dinle - Şarkı Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder