27 Ekim 2016

Ezgi Enes-Bulutlara Esir Olduk Yine Yaz Bitti Biz Göremeden Güneşi Yeni Şarkılar

Ezgi Enes Yine yaz bitti biz göremeden dinle


Yine yaz bitti biz göremeden güneşi şarkı sözleri

Yine yaz bitti biz göremeden güneşi
Bulutlara esir olduk
Kararıp gitti, yıllarım bilemeden neşeyi
Büyük sandıklara koyduk

Gelen olmadı yerine
Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye
İnen olmadı daha derine
Ki ben yormadım bu rüyayı bir gün gidebileceğine

Yokluğunda yine yüz çevirdim aşka
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Sonbaharın sonunda bahar yok artık
Yağmuru vurunca derde dert oldu
Rüzgarı vurunca derbeder oldum

Bulutlara Esir Olduk Oğuzhan Koç sesi ile dinle

Ezgi Enes-Bulutlara Esir Olduk Yine Yaz Bitti Biz Göremeden Güneşi Yeni Şarkılar Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder