17 Ekim 2016

Ferman - Sanırım Olmadı Şarkı Sözü

Ferman  Sanırım Olmadı Şarkı Sözleri

Sanirim olmadi, yine bizi sevmedin Ask...
Biz yalnizliklara alisigiz, koymaz inan...
Gidene sormadik, neden gidiyorsun?...
Onlar gitmek icin gelenlerdi...
Biz inadina yine sevdik Ask...

Bir zamanlar bensiz yapamaz askimdan sen ölürdun
Yalanmiydi bakislar gozyaslar haykirislar
Inandim satildim, guvendim aldatildim
Kani bozukmus ne yapalim? Bilmiyordum yanlis yaptim..
Hayatimdan defol git istemiyorum adini duymak
Yuzunu gormek.. anladin mi? Sen bu kalbin nefretisin
Sevdim hata mi yaptim? Haklisin tek suclu benim
Deger verdim götün kalkti Fakat gitti.. iyiki gittin

Adina sarkilar yazardim degmedin sen
Tahmin etmemistim boyle kalles biri
Seni yarim .. yarim..Yarim degil yaramsin
Git gelme bana haramsin

Gozlerimde bir askin yok ben seni öldü saydim
Ben alistim boyle darbeler yiyipte yasamaya
Lan yikar mi? Yikmaz inan elbet bunuda unuturum
Ne depremler yasadi kalbim her gelen bir darbe vurdu
Ask falan yok hepsi satilik.. sus konusma senide gördük

Sildim ne kadar hatirasi varsa bende yaktim
Gittin.. geri donme ihtimalin varsa donme kalsin
Bildim sen bir sahtekardin yinede sevdim lan
Bir'din sana guvenmistim kalbimde tektin
Farketmiyor olmasanda hic arayip sormasanda
Inan kafama takmiyorum boylede bak mutluyum ben
Demistim yeni bir dunya kuracam kendime senden uzakta
Degistim senle olmaz benden uzak dur karsima cikma

Sanirim olmadi, yine bizi sevmedin Ask...
Biz yalnizliklara alisigiz, koymaz inan...
Gidene sormadik, neden gidiyorsun?...
Onlar gitmek icin gelenlerdi...
Biz inadina yine sevdik Ask...

Ferman - Sanırım Olmadı Dinle

Ferman - Sanırım Olmadı Şarkı Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder