28 Ekim 2016

Veli Erdem Karakülah - Armut Budaklanır mı - Şarkı Sözu

 Veli Erdem Karakülah  Armut Budaklanır mı  Şarkı Sözleri
Birgün çıktım armuta yarim geldi altına
Seçtim sarılarını attım peştemalına
(nakarat)
Armudu budakladım dallarını sakladım
anasının yanına kızını kucakladım
Armut budaklanır mı dalları saklanır mı
Anasının yanına kızı kucaklanır mı

Armudun dalı kara dökülür ara ara
yokki paralı dayım sülalemiz fukara

(nakarat)
Çıktım armuda çıktım budaıdım dallarını
Gece sabaha kadar bekledim yollarını
(nakarat)
Aha ben gidiyorum sar bana kollarını
Gel seveyim Seveeyim cilveli boylarını
(nakarat)
Çıkıyordum armuta keserdim dallarını
O kendini zanneder severdim kardeşini

Veli Erdem Karakülah  Armut Budaklanır mı  Şarkısı Dinle

Veli Erdem Karakülah - Armut Budaklanır mı - Şarkı Sözu Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder