5 Kasım 2016

Devrim Gürenç - İstemem Hiç Sevme Beni Şarkı Sözleri

Devrim Gürenç’in, Arpej Yapım etiketiyle yayınlanan “Aşk-ı Devrim” albümünde yer alan “İstemem Hiç Sevme Beni” isimli şarkısı, video klibiyle netd’de yayına girdi.
Yaz ve kış boyunca radyolar ve eğlence mekânlarında bol bol duyacağımız İstemem Hiç Sevme Beni tüm müzik kanalları ve dijital platformlarda yerini aldı.
Devrim Gürenç – İstemem Hiç Sevme Beni şarkısı kısa sürede dijital müzik platformlarında en çok indirilen ve dinlenenler arasında ilk sıralara yükselerek müzik severlerin gönlünde taht kuracak kaliteli bir şarkı.
Devrim Gürenç – İstemem Hiç Sevme Beni şarkısı sevenleri ve takipçilerinden diğer şarkıları gibi tam not almayı başardı. Bu güzel şarkıyı dinleyin, dinletin.
Devrim Gürenç – İstemem Hiç Sevme Beni Şarkı Sözleri, Sizleri yormamak adına şarkının video ve sözlerini aşağıda paylaşıyoruz. Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızla şu güzel şarkıyı süslemeye ne dersiniz?
Değerli müziksever arkadaşlarımız,
Sitemizde en yeni ve hit şarkı sözlerini bulabilirsiniz. Sanatçılar hakkında bilgi edinebilir ve tüm parçalarını dinleyebilirsiniz. Sizlerin yorumları bizim için çok değerli ve takdire şayendir. Sizlere daha iyi ve kaliteli içerik sunmamız için tavsiye ve şikayetlerinizi bekliyoruz. sozleridinle.net olarak güncel kalmaya devam ediyoruz. Sizler için buradayız! Takipte Kalın. MÜZİKLİ GÜNLER DİLERİZ…

Devrim Gürenç – İstemem Hiç Sevme Beni Şarkı Sözleri

Eğer Sevgin Bir Hevesse
Gerçek Değil Bir Hayalse
Sevip Acı Çekmektense
İstemem Hiç Sevme Beni
Terk Edip Te Gideceksen
Günahıma Gireceksen
Acıyıp Ta Seveceksen
İstemem Hiç Sevme Beni
Sevmek Nedir Bilmiyorsan
Bana Yalan Söylüyorsan
Eğer Layık Görmüyorsan
Istemem Hiç Sevme Beni

Devrim Gürenç – İstemem Hiç Sevme Beni Dinle

Devrim Gürenç - İstemem Hiç Sevme Beni Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder