5 Kasım 2016

Kürşat Zengin Kalp Yolu Şarkı Sözleri

Kürşat Zengin‘in en yeni parçalarından birisi kalp yolunu dinlemediyseniz dinlemenizi tavsiye ediyoruz. Bizlere destek olmak için yorum kısmından görüşlerinizi paylaşabilirsiniz ve sosyal medyada linklerimizi paylaşabilirsiniz.


Kürşat Zengin Kalp Yolu Şarkı Sözleri

Herkes Güneşli Günler Görürken Ben Hep Islandım
Çok Uzaktı Aşk Bana Bu Yüzden Hayattan Saklandım
Sen Hiç Umulmadık Bir Zamanda Karşıma Çıkıverdin
Afalladım Sen Kusuruma Bakma Aşk Evime Hoşgeldin.
Anlamı Yok Artık Sensiz Geçen Zamanın
Bir Ömür Boyu Bizi Ayırmasın Allah’ım.
Ben Artık Yeni Bir Sayfa Açıp
Her Satırına Senin Adını Yazıp
Her Gün Ellerimi Göğe Açıp
Seninle Hayırlısını Diliyorum.
Kalp Yoluna Adım Atıp
Aşk Izlerini De Peşine Takıp
Son Nefesimde Başucuma Bakıp
Yanımda Seni Görmek Istiyorum
Seninle Hayırlısını Diliyorum.

Kürşat Zengin Kalp Yolu Şarkı Dinle

Etiketler: Kürşat zengin kalp yolu, kürşat zengin kalp yolu sözleri, kürşat zengin kalp yolu dinle, kürşat zengin kalp yolu şarkı sözü aramaları bu şarkı sözlerine ulaşmanızı kolay kılar.

Kürşat Zengin Kalp Yolu Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder