9 Kasım 2016

Senden Sonra-Kıraç - Şarkı Sözleri - Dinle

Kıraç'ın, TMC Müzik Yapım etiketiyle yayımlanan "Senden Sonra" isimli şarkısı, video klibiyle sitemizde."Senden Sonra" şarkı sözleri Edip Emre'ye ait ve düzenlemesi Kıraça ait.

Bu yıl sıkca duyacağımız Kıraç'ın - Senden Sonra şarkısı tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen şarkılar arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Kıraç - Senden Sonra Şarkı Sözleri

Kelebeğin ömrü kadar
İnan en çok bizi özledim ben
Düşündükçe gözlerimde tüten
Aşkımız bir ömür diyordum ya sen sen sen sen

Senden sonra konuşmuyorum
Kilit vurdun ruhuma o günde
Susuyorum sana susuyorum ben
Senden sonra aynalarda
Bir yabancı artık yüzün her gün bana

Senden sonra bitti rüya
Her şey hüzün senden sonra
Düşsem yollara kaçsam kendimden
Her yer hüzün senden sonra

Kim derdi ki bahtımızda bir vedasız ayrılık var
Kısacıkmış hikayemiz kelebeğin ömrü kadar
İnan en çok bizi özledim ben
Düşündükçe gözlerimde tüten
Aşkımız bir ömür diyordum ya sen sen sen sen

Kıraç - Senden Sonra Şarkı Sözleri - Dinle

Senden Sonra-Kıraç - Şarkı Sözleri - Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder