5 Kasım 2016

Ümit Besen ft Pamela Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi Şarkı Sözleri



Dmc markası ile 20 haziran tarihinde çıkan Ümit Besen‘in Pamela ile birlikte seslendirdiği “Başka” albümünün en hit parçası olan “Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi?” şarkısı sadece netd kanalında 2.5 ayda 21 milyondan fazla izlendi.  Klipte Ümit Besen ve Pamelanın gençliğini canlandıran iki gencin olması klibe ayrı bir hava katmış. Netd tarafından Haziranın 20 sinden yanın şarkı henüz 2 ay geçmesine rağmen 15 milyon izlenme sayısına ulaştı.

Son zamanlarda fazla göz önünde bulunmayan Pamela‘ıda bu çıkışından dolayı tebrik ediyoruz ve başarılarının devamını diliyoruz.Ümit besen pamela seni unutmaya ömrüm yeter mi şarkı sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Ümit Besen-Pamela Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi Şarkı Sözleri

Daha dün yanımda kollarımdaydın,
Boynuma sarılıp öper koklardın,
Seviyorum derken hep özlüyorken,
Şimdi neden bana yabancısın sen…

Seni unutmaya ömrüm yeter mi,
Dön desem tersine dünya döner mi,
Gururum aşkıma öyle düşman ki,
Geri dön beni sev, dön diyemem ki…

Benim kaderimde ayrılıklar var,
Kime bağlandıysam ayrıldı yollar,
Sevmedim kimseyi ben hiç bu kadar,
Benden ayrılmaya yeminin mi var…

Seni unutmaya ömrüm yeter mi,
Dön desem tersine dünya döner mi,
Gururum aşkıma öyle düşman ki,
Geri dön beni sev, dön diyemem ki…

Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi? Dinle


Ümit Besen ft Pamela Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder