5 Kasım 2016

Şarttır Şarkı Sözleri - Sinan Akçıl feat. Ferah Zeydan

DMC etiketiyle yayında olan şarkı 2016 yılının en çok konuşulan parçası olmaya aday. Sinan Akçıl’ın birçok sanatçıyla düeti bulunuyor ve hepsi hit olmaya aday şarkılar. Şarkının sözlerini ve video klibini sizlerle paylaşıyoruz. Videonun altında bulunan yorumlar kısmından fikirlerinizi paylaşabilir ve istek parçanızı bize iletebilirsiniz.

Sinan Akçıl feat. Ferah Zeydan – Şarttır  Şarkı Sözleri

İlle de seni sevmem bana bence şarttır, şarttır
Durmadan aşkımı, sevgimi her gün arttır, arttır
Gün gelip sana ölmek bana bence şarttır, şarttır

Kimseyi sen gibi görmedim, aşk bana sen diye laftır
Dön bana gördüğüm en büyük aşksın
Son öpüşüm cennete kalsın

Zaten ölmüşüm sensiz bu nasıl aşktır
Elini bir daha çekme, ölüyorum gözlerine
Benim senle nefes almam şarttır, şarttır
Şarttır, şarttır, şarttır, şarttır.

Sinan Akçıl feat. Ferah Zeydan – Şarttır Dinle

Şarttır Şarkı Sözleri - Sinan Akçıl feat. Ferah Zeydan Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder