5 Kasım 2016

Halil Enes - Bazı Adamlar Şarkısını Dinle & Şarkı Sözleri

Halil Enes - Bazı Adamlar Şarkı Sözleri



Uğradığında bahardı buralar
Şimdilerde biraz delikanlı
Gelmeden durmaz bu yağmurlar
Başka neden geleceksin

Belki biraz kırgınız
Ama sebepsiz hep kavgamız
Sen bir gül yine gün açacağız
Ah sen gül güneş açacağız

Anlatmaz anlatamaz
Belkide hiç kavuşamaz
Bazı adamlar böyledir

Söyleyemedim bir diyemedim
Yanımda yokken hep eksiğim
Tamam kabul çok özledim
Kabul çok özledim

Gelecektin bu sonbahar
Vazgeçmek bu kadar mı kolay
Neden gözümde büyüttüm bu kadar
Sensizde dinecek bu yağmurlar
Elbet dinecek bu yağmurlar

Sen bilemezsin beklemeyi
Hep çok sevmiştin gitmeyi
Ne ara bu kadar sevdim seni

 Unutulacaksın herkes gibi

Halil Enes - Bazı Adamlar Şarkısını Dinle & Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder