11 Kasım 2016

Sancak Yağmur Şarkı Sözü- Dinle

Sancak  Yağmur Şarkı Sözleri - Dinle 

Sancak'ın, Yağmur şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız Sancak'ın "Yağmur" şarkısı tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen şarkılar arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Sancak  Yağmur Şarkı Sözleri

Bana bu sözleri yazdıran o kadın kimdi?
Geceleri yağmura nispet olan o gözyaşları dindi.
İnanır mısın bir evim bile var, bir düzenim de şimdi.
Ve acı olan da; odalarıma başka kokular sindi.

İçimi söndüren yağmur, gözyaşımı bastıran yağmur.
Her gece sesimi duyan yağmur, bana direndi aniden.
Birisi uyudu göğsümde, hiç ölmedim böyle ömrümde.
Sanki gözün hep üstümde.
Neden? Neden..

Kapı mı çalar mısın yüzün olsa.
Sana yer olur mu yastığımda?
Senin de kokun ne de olsa başkasındaydı.
Şu an seni unuturum gücüm olsa.
Birkaç damlasın yastığımda.
Ağlamaların ne de olsa başkasınaydı.

Sana yalanları söyleten o adam kimdi?
Geçemediğim sokaklarına döktüğüm yaşım dindi.
Sarılır mısın sokağın başında görsen beni şimdi?
En acı olan da; kollarıma başka kokular sindi.

İçimi söndüren yağmur, gözyaşımı bastıran yağmur.
Her gece sesimi duyan yağmur, bana direndi aniden.
Birisi uyudu göğsümde, hiç ölmedim böyle ömrümde.
Sanki gözün hep üstümde.
Neden? Neden..

Kapı mı çalar mısın yüzün olsa.
Sana yer olur mu yastığımda?
Senin de kokun ne de olsa başkasındaydı.
Şu an seni unuturum gücüm olsa.
Birkaç damlasın yastığımda.
Ağlamaların ne de olsa başkasınaydı.

Sancak  Yağmur Şarkısı Video Klibi İle Dinle

Sancak Yağmur Şarkı Sözü- Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder