6 Kasım 2016

Serpil Efe – Benim İçin İnsan Olsun Şarkı Sözü

Serpil Efe – Benim İçin İnsan Olsun Şarkı Sözü

Benim için insan olsun dili farketmez
Benim için insan olsun dini farketmez
Benim için insan olsun ırkı farketmez
Benim için insan olsun soyu farketmez
Benim için insan olsun yolu farketmez

Adam olan adamları satmadım ki ben
Yarı yolda bırakıp da kaçmadım ki ben
Çakalların sofrasında oturmadım ben
Garibanı yoksulları ezmedim ki ben

İnsan olmayan insana kapım açmadım
İnsan olmayan insandan selam almadım
Garibanın yoksulların malını çalmadım
Vurgunculuk soygunculuk bir şey yapmadım

Adam olan adamları satmadım ki ben
Yarı yolda bırakıp da kaçmadım ki ben
Çakalların sofrasında oturmadım ben
Garibanı yoksulları ezmedim ki ben

Serpil Efe – Benim İçin İnsan Olsun Şarkı Sözü Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder