11 Kasım 2016

Sancak Uçurum Şarkı Sözü - Dinle

Sancak - Uçurum Şarkı Sözleri - Dinle 

Sancak'ın, Uçurum şarkısı, video klibiyle sitemizde.

Bu yıl sıkca duyacağımız Sancak'ın "Uçurum" şarkısı tüm müzik platformlarında en çok dinlenen ve indirilen şarkılar arasında bulunabilecek güzel bir şarkı.

Herkese keyifli okuma ve dinlemeler. Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Sancak  Uçurum Şarkı Sözleri

Düşsem uçurumlardan, uyansam okyanuslarda.
Yine de gözlerin gibi olamaz.
Ölsem yokluğundan, karşımda cennet olsa.
Yine de senin yanın gibi olamaz.

Kör oldu gözlerim inan seni bulamam.
Bağladın kollarımı bak seni tutamam.
Tutulmuş dilim, gidersen seni soramam.
Zaten hep sen olmuşum ben, senin olamam.

Geliyor muyum hiç aklına?
Düşüyor muyum uçurumlara?
İtiyor musun utanmadan?
Geliyorum elbet aklına.
İtemediğin uçurumlara.
Düşüyorum hiç usanmadan.

Ne var içimde isteyip de silemediğim?
Nefesinden gözlerine yine sen içinde kaldım.
Ne affederim ne de sanma vazgeçerim.
Sen giderken uzaklara yine ben yerimde kaldım.

Biri dokunursa ellerine.
Bakınca gökyüzüne, bir adam görürsen o benim.
Biri alırsa seni gönlüne.
Bakınca geçmişine, bir adam görürse o benim.

Geliyor muyum hiç aklına?
Düşüyor muyum uçurumlara?
İtiyor musun utanmadan?
Geliyorum elbet aklına.
İtemediğin uçurumlara.
Düşüyorum hiç usanmadan.

Sancak  Uçurum Şarkısı Dinle

Sancak Uçurum Şarkı Sözü - Dinle Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder