5 Kasım 2016

Feride Hilal Akın Bilir Mi Şarkı Sözleri

Sitemizin politikası, en kısa sürede en güncel şarkıları sizlerle buluşturmaktatır. Ses tonuyla bizleri başka diyarlara götüren Feride Hilal Akın Bilir Mi sözlerini son derece beğendik. Usta isimden 2016 parçası olan Bilir Mi geldi ve tam da beklediğimiz gibi çıktı diyebiliriz. Arama yapmak bir adım uzağınızdayken Feride Hilal Akın şarkıcısının diğer şarkılarını da bulup dinleyebiliyor ve sözlerini okuyabiliyorsunuz. Bu şarkıyı değerlendirecek olsaydınız beş üzerinden kaç puan verirdiniz?

Feride Hilal Akın Bilir Mi Sözleri

Söz Ağızdan Çıktı Bir Kere
Anladım Gönülde Vardı
Şimdi Bana Yalnız
Gitmesi Kaldı…

Ne Yazık Ki Hakim Bey
Bir Ifadem, Bir Müdafam Yok
Sadece Dört Satırlık
Son Sözüm Kaldı

Bilir Mi?
Yerime Gelen Kıymetini Bilir Mi?
Bu Insan Cennete Mevlaya Küsen Değil Mi?
Benim Gibi Koklar Mi Derinden
Bir Ömür Boyunca Doyar Mı?

Bilir Mi?
Solmaya Değer Mi?
Şimdi Sen Bir Yabancı Gibi
Ben Seni Ellerimle Sularken…

Bilir Mi?
Yerime Gelen Kıymetini Bilir Mi
Bu Insan Cennete Mevlaya Kusen Değil Mi?
Benim Gibi Koklar Mı Derinden
Bir Ömür Boyunca Doyar Mı?

Etiketler: feride hilal akın bilir mi, feride hilal akın bilir mi sözleri, feride hilal akın bilir mi dinle.

Feride Hilal Akın Bilir Mi Dinle     
feride hilal akın bilir mi şarkı sözleri, feride hilal akın bilir mi şarkı sözü, feride hilal akın bilir mi şarkısı, feride hilal akın 2016 şarkıları, bilir mi dinle youtube, feride hilal akın 2016 dinle

Feride Hilal Akın Bilir Mi Şarkı Sözleri Rating: 4.5 Diposkan Oleh: blabla

0 Yorum :

Yorum Gönder